Jak do nas trafić?
ul. Długa 1/2
Opinie i wnioski
Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jesteście Państwo niezadowoleni ze świadczonych przez nasz Szpital usług lub w czasie pobytu w placówce pojawiły się uwagi czy wnioski, to mogą je Państwo przekazać poprzez:
- wpis do zeszytu uwag, który znajduje się na każdym oddziale w dyżurce pielęgniarskiej,
- przesłanie pisma na adres Dyrekcji Szpitala (ul. Długa 1/ 2, 61-848 Poznań),
- anonimową kartkę, którą należy umieścić w skrzynce „Uwagi Pacjentów”,
- rozmowę z Dyrektorem Szpitala lub jednym z jego zastępców, codziennie od 8.00 – 15.00; w Biurze Dyrekcji, ul. Długa 1/ 2, wejście A, III piętro,
- wypełnienie i przesłanie elektronicznego formularza, który znajduje się poniżej.
Elektroniczny wniosek składania skarg i wniosków